Direktlänk till inlägg 4 december 2007

En hemlighet

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 4 december 2007 22:07


Nu ska jag berätta något som jag inte berättat för så många.. Framför allt för att jag inte vill att mamma och pappa ska få reda på det innan det är gjort. Så hoppas att dem inte går in här och läser....


Jag ska tatuera mig! Någon som sett Haleys tatuering i One Tree Hill? Hon har Nathans tröjnummer (23) tatuerat i svanken.. Typ så vill jag ha. Något litet diskret men ändå snyggt tatuerat i svanken.. Men vet inte vad... Så jag är i desperat behov av tips och förslag! :)


Anledningen i fall någon undrar, varför jag inte vill att mamma och pappa ska veta. Är att jag är rädd för att dem ska säga nej. Och jag har verkligen bestämt mig för att jag ska tatuera mig nu och de kommer få mig att ändra mig, och jag vill verkligen inte ändra mig. Jag vill tatuera mig! Och om jag tatuerar mig utan att de vet något så kan dem inte få mig att ändra mig utan när de väl får reda på det så är den redan gjord. Då kan de liksom inte få mig att ändra mig till att inte göra det, för då är det redan gjort..


Så, that's it. Nu vet ni ;) Kom med förslag!! :D



 
 
Ingen bild

M

4 december 2007 22:59

Tja. Annelie. Jag är tatuerad. Och personligen tycker jag tatueringar ska stå för något personligt, något som betyder nått för dej. Och jag vet Haleys tatuering är skit cool, MEN den står för något.. Så när du vet vad de ska vara så bör de va något som du kan relatera till... Min tatuering representerar mina bröder, det betyder för mej. Den skissade jag upp själv, så tänk på vad som du tycker står för dej och kolla på nätet lr sätt dej och skissa. Det är min åsikt.
Och de med dina päron, Du är myndig och kna göra det om du vill.. Visst jag fick för min mamma, (gjorde den när jag var 17) men pappa gillade det inte.. Men jag sa bara att jag hade bestämt mej sen i 9:an och att den står för nått.. Då köpte han det.
Så kom med en bra andledning till den så förstår dom säkert. (Men gör det när du har gjort den) ;)

 
Ingen bild

Lisa

5 december 2007 16:37

kanske korkat att tatuera sig om man inte ens vet vad man vill ha. du kommer ju förmodligen ångra dig senare då

 
Tobias

Tobias

5 december 2007 23:10

svar: ja tack ge dom nu :D haha tack så mkt :D

http://grymtroligperson.blogg.se

 
Tobias

Tobias

6 december 2007 21:25

svar: jo den har funkat :) din dag då?

http://grymtroligperson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards