Alla inlägg den 6 december 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 6 december 2007 23:08


Nej nu ska jag sova, är så himla trött! Men först en lista som jag hittade på http://celebratelife.blogg.se/ Emelies blogg :) Godnatt alla



A = Har dom vackraste ögonen 

N = Du kan behålla hemligheter
N = Du kan behålla hemligheter

E = Jättebra på att kyssas

L = Alla älskar dig

I = Helt underbar i sängen
E = Jättebra på att kyssas 

---------------------------------------------------------------


a. har dom vackraste ögonen
b. alla vill ha dig.
c. riktigt barnslig.
d. gillar att dansa loss.
e. jättebra på att kyssas.
f. bra personlighet och utseende.
g. skiter i vad andra tycker.
h. en gosig nallebjörn.
i. helt underbar i sängen.
j. alla avgudar dig.
k. vild och galen.
l. alla älskar dig.
m. ruskigt smart.
n. du kan behålla hemligheter.
o. as sexig, grr.
p. populär bland alla.
q. mindre snygg..
r. helt GALEN.
s. lätt att bli kär i
t. omtänksam och bryr sig.
u. kung på att bara ta't lugnt.
v. alltid lika glad.
w. otur i kärlek.
x. inte alls duktig i skolan..
y. bästa pojkvän/flickvän som finns.
z. alltid redo.
å. har en dold talang.
ä. kan inte behålla hemligheter.
ö. gillar att dricka/festa.

Gör listan du med och se vad du får för skojjiga egenskaper på ditt namn, mitt vart ju ganska lovande iaf om man tänker på sexuella saker.. haha!!


Av Annelie von Matérn Fallqvist - 6 december 2007 21:16


Hejhej. Orkade verkligen inte blogga igår. Började skolan 8 och slutade 3. Sen var det till att åka till jobbet direkt och slutade egentligen inte förns 9 men fick åka hem 8 för att jag behövde hem och plugga :) Kom hem vid typ 9 sen åt jag suuupergod middag: pommes, bearnaise sås, grekisk sallad och fläskkarré! :D

Efter maten satte jag mig och pluggade och pluggade faktiskt ganska mycket men var såå himla trött så orkade inte sitta uppe länge. Umgicks lite med lillasyster sen la jag mig i sängen för att se OTH men då märkte jag att de sista avsnitten på säsong saknades! Så har inte kunnat se några fler avsnitt :( Pratade i alla fall med Ramin idag i skolan så han ska fixa dem åt mig tills imorgon! UNDERBART


Idag var det en rätt lugn dag förutom Historia provet då, fy fan säger jag bara.. Uuusch hatar min lärare och hatar just nu historia... Men fick i alla fall en glad nyhet idag. Fick MVG på mitt muntliga nationella i svenska B !!!! :D:D Så underbart. Sen efter skolan gick jag med Sandra hem till hennes mormor och morfar där hon bor tills imorgon och så skrev vi klart matte provet vi ska dela ut till ettorna i våran skola till vårat projektarbete.. :) Sen efter det tog vi först bussen till Danderyd sen bussen därifrån till Sundbyberg där vi träffade Crille och fixade dricka. Sen tunnelbana och tåg tillbaka hem och nu är jag hemma :) Ska hoppa in i duschen snart sen bus:a och sånt och sen äta något, är utsvulten! Har bara ätit en macka och massa godis med Sandra idag, haha.


Imorgon ska lillasyster ha fest så hoppas få lite sällskap av någon kompis så jag slipper vara här med alla "småbarn" själv, haha :P Skriver säkert mer senare :) Pusspuss


Ovido - Quiz & Flashcards