Alla inlägg den 3 december 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 3 december 2007 15:46


Orkade inte skriva när jag kom hem igår så skriver nu istället :)

Var som sagt på julbord med jobbet på Ullricsdals slott/värdshus. Så himla fint var det och helt okej mat :P Kom dit vid 6 och åkte därifrån strax efter 20:20. Haha har aldrig ätit så dyr mat förut, blev 600:- / person :O Menmen någon gång måste vara den första :) När jag kom till Täby igen gick inte bussen förns om typ 15 min så tog tåget mot Stockholm istället och hoppade av vid Mörby för att möta upp Jimmy på tåget mot Åkersberga :P Haha jaa en omväg men heldre att sitta på tåget lite längre och få sällskap tillbaka än att stå ut i regnet och vänta.

Kom hem ganska sent och orkade inget mer än att kolla på massa One Tree Hill avsnitt, ovanligt för mig? -Nej :P La mig i sängen och kollade några fler och somnade typ efter 12 någon gång.. Satte klockan på halv 10 eftersom bussen gick typ 10:07 och orkade inte fixa mig iordning, kände att jag heldre fick massa sömn.

Vaknade typ halv 9 så då satte jag på två avsnitt till av OTH och sen frukost. Började egentligen 10:15 idag men hade läkarbesök halv 11 så kom inte till skolan förns 11:15. Kort lektion sen lunch, åt typ ingenting hade bara massa tankar i huvet som inte ville lämna mig ifred...

Nu är jag i alla fall hemma igen, vilket känns skönt. Ska snart sätta mig med Historian och sen blir det till att fixa middag eftersom pappa jobbar natt. Jimmy kanske kommer över det vet jag inte.. Skickade ett sms och sa att jag skulle vara själv och att jag ville ha sällskap och eftersom han inte har några pengar på mobilen blir det en överraskning om han kommer eller inte, haha :P

Har pratat mycket med Erik idag också, han från Uppsala.. Länge sen vi pratade såhär mycket känns det som, har saknat det. Saknar honom också har inte setts på jätte länge :/ Får se om vi hinner prata något mer ikväll om han inte ska träffa den där nya tjejen vi pratade om idag.....  

Nej nu mellis, sen massa historia tänkte bara lägga in en liten lista först ;)


Dagens humör: Trött men ändå ganska glad, mycket tankar i huvet just nu

Dagens musik: Just nu är det Jesse McCartney, LIVE och jullåtar, haha vilken blandning

Dagens väder: Grått, trist, regnigt och hemskt :P

Dagens plus: Allting ordnat hos doktorn och pratet med Erik

Dagens minus: Det dåliga vädret och allt plugg

Dagens vill ha: Godis och sällskap

Dagens måsten: Plugga, dammsuga, äta och se allting mer positivt :)



Ovido - Quiz & Flashcards