Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Rise up

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 17 oktober 2007 18:49


Åh hade bestämt mig för att inte bli upprörd av alla dumma kommentarer, men det är svårt. Vissa har verkligen inget annat vettigt för sig än att klanka ner på andra och berätta hur fel dom gör med sitt liv osv osv. Varför inte bry dig om ditt eget istället?


Skit samma, är faktiskt glad :) Hittade videon som jag och mattias såg på för jätte länge sen och sen inte kunnat komma på vilken låt det var. "Den där videon med hopprepen" har den alltid fått heta ;P Märkte nu att han har låten på sin profil och nu tänkte jag lägga upp videon här eftersom låten och videon faktiskt är riktigt bra :)

Kan inte sluta tänka på att det faktiskt var 7 månader sen men jag tänker inte bryta ihop :) Vet bara att det var en underbar dag och det blir ett fint minne som kommer hänga kvar ett bra tag om inte för alltid i mitt huvud.


Nu blir det middag, tacos :) Ska försöka göra som dom gör på tacobar = lägger nachoskal på en tallrik med köttfärsen och osten och sen in i micron. När det är klart läggs alla grönsaker och gräddfil osv på. Hoppas jag lyckas ;P Men det går väl inte att misslyckas med tacos så det är nog lungan ;D


Här är videon, enjoy :)

 
 
Ingen bild

Jonas

17 oktober 2007 19:57

Tror du verkligen att jag tar åt mig haha du e bra rolig du :) men du är så sorglig, berättar allt på din lilla blogg. Och du är verkligen inte snygg, speciellt inte med den där äckliga stora leverfläcken du har mitt i fejjan...

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

17 oktober 2007 20:02

Men snälla ge dig bara, okej? Jag orkar inte med att du ska hålla på att trycka ner mig hela tiden.
Men ursäkta då! Jag kan inte rå för hur jag ser ut!! Så snälla SLUTA! Fan dig! :'(

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katta

17 oktober 2007 21:40

Fan det där var lågt! ta inte åt dig, ibland trycker folk ner andra för att själva må bättre. Du är jättesöt!

 
Sigrid

Sigrid

17 oktober 2007 22:08

så otippad video till den låten!

http://sigrid.webblogg.se

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

17 oktober 2007 22:22

Tack Katta. :$ Behövde verkligen höra det där.. Är så trött på sånt folk som verkligen är ute efter att trycka ner andra :/ Så lågt, lägre än glocalnet som min pappa alltid säger ;P

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

20 oktober 2007 13:48

UPPDATERA! snälla lägg inte ned din blogg, jag älskar den. du är typ den enda bloggaren som är personlig, och man känner igen sig så mkt i dig. puss.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards