Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 17 oktober 2007 18:49


Åh hade bestämt mig för att inte bli upprörd av alla dumma kommentarer, men det är svårt. Vissa har verkligen inget annat vettigt för sig än att klanka ner på andra och berätta hur fel dom gör med sitt liv osv osv. Varför inte bry dig om ditt eget istället?


Skit samma, är faktiskt glad :) Hittade videon som jag och mattias såg på för jätte länge sen och sen inte kunnat komma på vilken låt det var. "Den där videon med hopprepen" har den alltid fått heta ;P Märkte nu att han har låten på sin profil och nu tänkte jag lägga upp videon här eftersom låten och videon faktiskt är riktigt bra :)

Kan inte sluta tänka på att det faktiskt var 7 månader sen men jag tänker inte bryta ihop :) Vet bara att det var en underbar dag och det blir ett fint minne som kommer hänga kvar ett bra tag om inte för alltid i mitt huvud.


Nu blir det middag, tacos :) Ska försöka göra som dom gör på tacobar = lägger nachoskal på en tallrik med köttfärsen och osten och sen in i micron. När det är klart läggs alla grönsaker och gräddfil osv på. Hoppas jag lyckas ;P Men det går väl inte att misslyckas med tacos så det är nog lungan ;D


Här är videon, enjoy :)

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 17 oktober 2007 16:24


Seg dag idag med massa håltimmar. Var i alla fall duktig och pluggade :)

Idag provade vi student mössorna, SÅÅ SPÄNNANDE! Längar så himla mycket till studenten, den kommer bli bäst! Både slutskivan och klassens studentskiva är typ bokad så snart är det dags för biljett försäljning också ;P haha

Vårat tema kommer äga (a)

Fick tillbaka förra historia provet idag, haha vilket skämt! 5 frågor var det och jag fick 2st G- 2st G och 1 IG .. HAHAHA alla i klassen fick minst ett IG så jävla otroligt, vi som alltid ligger på topp.... :/ Våran lärare är lite knäpp ibland verkligen..

Kom hem för typ 20 minuter sen för jag var tvungen att handla innan jag åkte hem så att alla ingredienser till middagen skulle finnas hemma tills ikväll.


Ungefär nu för 7 månader sen satt vi och kollade på A cinderella story.. Och ikväll för 7 månader sen gjorde vi det första gången.. Går inte att glömma. Underbar dag och kväll :)

Men tänker inte deppa ihop för det nu, nya tag Annelie :)


Nu ska jag kolla på Heroes avsnittet som jag somnade till igår :$ Något som du har fått vara med om många gånger.. Fattar inte att jag somnar så himla lätt till filmer :/

Vet inte om det blir något plugg idag, vet inte om jag orkar.. Har faktiskt pluggat varenda dag efter skolan den här veckan hittills, förtjänar nog en dag utan plugg i alla fall..


Ovido - Quiz & Flashcards