Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 11 oktober 2007 23:03


That’s how much I love you
That’s how much I need you
And I can’t stand ya
Must everything you do make me wanna smile
Can I not like it for awhile
No.. but you won’t let me
You upset me boy, then you kiss my lips
All of a sudden I forget that I was upset
Can’t remember what you did

Well I hate it
You know exactly what to do
So that I can’t stay mad at you
For too long, that’s wrong
Boy, I hate it
You know exactly how to touch
So that I don’t wanna fuss and fight no more
So I despise that I adore
And I hate how much I love you boy
I can’t stand how much I need you
And I hate how much I love you boy
But I just can’t let you go
And I hate that I love you so..

Precis som Rihanna sjunger...

I hate how much I love you but I just can't let you go...


Saknar dig som fan! X snälla kom hit och håll om mig :$


Av Annelie von Matérn Fallqvist - 11 oktober 2007 17:42


Idag har det varit väldigt kallt! Tog ner min långa svarta Canada Goose jacka från vinden idag för när det är minusgrader ute är det definitivt dags för den :) så idag blev det nya stövlarna, knästrumpor, vit/beiga jeans, svart linne, grå lång kofta, halsduk, vantar, mössa och goose jackan :) Tihi..

I skolan var det också kallt så jag gick runt med jackan på mig typ hela dagen, helt sjukt :S

Slutade 4 idag och fortsatte direkt efter skolan ner till centrum där jag mötte lillasyster. Jag var plånboken idag när hon skulle köpa presenter till sina kompisar så det var därför jag följde med, hade annars velat åka hem dirr och sova en snabbis. Vart mardrömmar inatt med =/ Men efter att ha vaknat kl 3 och sen lyckats somna om drömde jag faktiskt en helt underbar dröm om X och mig :$ Underbart :) Fast vart lite ledsen sen när jag vaknade och märkte att det bara var en dröm *suck*.

Efter att vi hade handlat klart gick vi till brandstationen (pappas jobb) för att vänta på honom så vi kunde få skjuts hem men han var ute på larm när vi kom så vi fick koden och gick in och väntade..

Kom precis hem och ska börja göra läxor.. Sen blir det köttfärssås med spagetti till middag :)

Ikväll blir det nog lite mys framför en tänd brasa med varm o'boy, mitt varma dun-vinter-täcke, frukt, pepparkakor (ja jag har redan börjat :$ ) och en film :) Men dock inte för sent eftersom jag börjar 8:10 imorgon bitti. Blä..


Hörs senare :)


Puss X, I miss you


Ovido - Quiz & Flashcards