Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 9 oktober 2007 22:27


Blev inte så mycket äta till middag idag heller, men mer än tidigare dagar :) Eftersom det var lasagne verkligen tryckte jag ner maten vilket ledde till vääldigt ont i magen efteråt men skit samma det var lätt värt det, det var ju liksom pappas hemalagade LASAGNE ;D


Efter det la jag mig i sängen med datorn och pluggade lite körkortsteori men somnade efter ett tag :$ Haha att jag aldrig klarar att hålla mig vaken när det är något sånt där! Kan ju aldrig somna annars :S

När jag vaknade hoppade jag in i duschen, fixade hårinpckaning och ansiktsmask :) Kollade på Desperate Housewifes och hängde en tvättmaskin :)


Nu ligger jag bara i sängen och planerar en mysfredag :) Eller en "kul-kväll" Haha ;D Lutar åt filmkväll med massa gott till och kuddkrig!! Haha det sista är ju såå barnsligt men ack så kul det kan bli xD


Tidigt i säng idag eftersom jag börjar 8 imorgon, så upp 6:15.. Inte kul, inte kul. Var så skönt de två veckorna när Kust och Hav lektionerna var inställda så jag hade sovmorgon till 12 =/

Har två håltimmar imorgon, kan vara kul men nej jag ska plugga historia så jaa det blir som det blir. Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer *-) Kanske ska höra med Sandra om vi ska göra nåågot..


Sov gott allihopa, ett extra godnatt till X - önskar du låg bredvid mig nu..

tänker på dig


Av Annelie von Matérn Fallqvist - 9 oktober 2007 17:25


Värsta bråket med lillasyster imorse, blää vad trött jag blir.

Har kommit ikapp en del i skolan nu efter min sjuk-vecka och har planerat in pluggtid i almenackan, vilket känns väldigt ovanligt för min del :P

Lyckades även flytta fram Historia provet som skulle varit på torsdag till v.43 istället. Sköönt!

Åt pizza på en pizzeria i närheten till lunch idag för maten i skolan var ingen hit. Men orkade typ bara en fjärdedel :S Så onödigt att lägga ut massa pengar på mat man inte äter upp =/ Måste se till att få tillbaka min vanliga storlek på magsäcken......

Stannade kvar lite extra i skolan idag för att skriva ner saker till projektarbetet och imorgon har vi bestämt att verkligen leta reda på Paulo så han kan prata med sina elever om vårat projektarbete.... På tiden att det händer något snart..

Var inte hemma förns efter 4 och satte mig direkt och pluggade som jag skrivit ner i almenackan. Gjorde hela fysik B läxan tills på fredag och det gick faktiskt ganska snabbt :) Så skönt att ha den gjord.

Imorgon på håltimmarna blir det historia plugg och sen blir det till att ta med samhällskunskapen hem som läxa.


Är faktiskt för en gångs skulle hungrig till middagen och idag gör pappa lasagne, sååå gott!! I love it ;D Hoppas att jag kommer kunna äta mycket till middag idag :) Sen blir det perfekt matlåda till lördag eller söndag när jag jobbar :)


Nej nu ska jag hänga tvätt och sen hjälpa pappa med maten.


Ovido - Quiz & Flashcards