Direktlänk till inlägg 9 oktober 2007

Min magsäck = försvunnen?

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 9 oktober 2007 17:25


Värsta bråket med lillasyster imorse, blää vad trött jag blir.

Har kommit ikapp en del i skolan nu efter min sjuk-vecka och har planerat in pluggtid i almenackan, vilket känns väldigt ovanligt för min del :P

Lyckades även flytta fram Historia provet som skulle varit på torsdag till v.43 istället. Sköönt!

Åt pizza på en pizzeria i närheten till lunch idag för maten i skolan var ingen hit. Men orkade typ bara en fjärdedel :S Så onödigt att lägga ut massa pengar på mat man inte äter upp =/ Måste se till att få tillbaka min vanliga storlek på magsäcken......

Stannade kvar lite extra i skolan idag för att skriva ner saker till projektarbetet och imorgon har vi bestämt att verkligen leta reda på Paulo så han kan prata med sina elever om vårat projektarbete.... På tiden att det händer något snart..

Var inte hemma förns efter 4 och satte mig direkt och pluggade som jag skrivit ner i almenackan. Gjorde hela fysik B läxan tills på fredag och det gick faktiskt ganska snabbt :) Så skönt att ha den gjord.

Imorgon på håltimmarna blir det historia plugg och sen blir det till att ta med samhällskunskapen hem som läxa.


Är faktiskt för en gångs skulle hungrig till middagen och idag gör pappa lasagne, sååå gott!! I love it ;D Hoppas att jag kommer kunna äta mycket till middag idag :) Sen blir det perfekt matlåda till lördag eller söndag när jag jobbar :)


Nej nu ska jag hänga tvätt och sen hjälpa pappa med maten.


 
 
Ingen bild

malin g

9 oktober 2007 18:43

synd för dej att du inte har ngn aptit.. men snälla, du skriver om det i varenda inlägg!!! det är inte coolt att inte äta lilla gumman

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

9 oktober 2007 22:24

Malin g.
Jag vet att det inte är coolt att inte äta, det är inte direkt så att jag inte vill äta :S Jag VILL äta!! Men det går bara inte just nu, om jag kunde skulle jag göra det. Okej?
Har bara en dålig period nu, brukar äta asmycket annars.. Så det så

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sandy

9 oktober 2007 22:35

hej baby hej baby hej. Love you!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards