Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Minusgrader redan...

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 11 oktober 2007 17:42


Idag har det varit väldigt kallt! Tog ner min långa svarta Canada Goose jacka från vinden idag för när det är minusgrader ute är det definitivt dags för den :) så idag blev det nya stövlarna, knästrumpor, vit/beiga jeans, svart linne, grå lång kofta, halsduk, vantar, mössa och goose jackan :) Tihi..

I skolan var det också kallt så jag gick runt med jackan på mig typ hela dagen, helt sjukt :S

Slutade 4 idag och fortsatte direkt efter skolan ner till centrum där jag mötte lillasyster. Jag var plånboken idag när hon skulle köpa presenter till sina kompisar så det var därför jag följde med, hade annars velat åka hem dirr och sova en snabbis. Vart mardrömmar inatt med =/ Men efter att ha vaknat kl 3 och sen lyckats somna om drömde jag faktiskt en helt underbar dröm om X och mig :$ Underbart :) Fast vart lite ledsen sen när jag vaknade och märkte att det bara var en dröm *suck*.

Efter att vi hade handlat klart gick vi till brandstationen (pappas jobb) för att vänta på honom så vi kunde få skjuts hem men han var ute på larm när vi kom så vi fick koden och gick in och väntade..

Kom precis hem och ska börja göra läxor.. Sen blir det köttfärssås med spagetti till middag :)

Ikväll blir det nog lite mys framför en tänd brasa med varm o'boy, mitt varma dun-vinter-täcke, frukt, pepparkakor (ja jag har redan börjat :$ ) och en film :) Men dock inte för sent eftersom jag börjar 8:10 imorgon bitti. Blä..


Hörs senare :)


Puss X, I miss you


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards