Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

Ursäkta?

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 16 oktober 2007 22:26


Är så jävelusiskt trött på alla skit kommentarer. Ursäkta liksom.

Som den här personen tillexempel, har skrivit två ggr som anonym:


1.) HAHAHA! du är så patetisk JAG DÖÖR!
"jag vet att han inte vill festa med mig för att
han blir svartsjuk på andra som kollar på mig"
så snygg är du inte! hahah (vrider mig av skratt)


2.) Såklart han säger att han tycker du är snygg,
han vill ju ha sex fattar du väl!
du är ju lika dum som du ser ut.
Men jag är iallafall inte lika patetisk som du,
det finns nog ingen som är haha.


Så rädd för att stå för den man är? Känner jag dig ens liksom?!...


Bläää... fegt att inte stå för vem det är som skriver.. menmen vissa är helt enkelt bara för tragiska som inte har ett eget liv och därför klankar ner på andras.

Nog om det orkar inte bli upprörd för sånt skit.


Har pluggat hela dagen igen, all tid går verkligen till skolarbete just nu..

Ensam hemma imorgonbitti tills på torsdag, både skönt och lite tråkigt. Blir i alla fall tacos till middag imorgon *mums* :) Kan unna mig det när jag måste äta själv ;P

Börjar 8 imorgon så ska lägga mig tidigt är det tänkt men lär nog se nya Heroes avsnittet först, sååå bra serie! ;D Imorgon som vanligt på onsdagar är det tre lektioner och två håltimmar på typ 2 timmar var... Blir nog plugg på dom, och den här gången ska jag verkligen plugga och inte suktas att spela kort som vanligt. Vill bli klar med det mesta plugget innan helgen så hela helger slipper bli förstörd. (Good luck, säger jag bara)


 
 
Ingen bild

anonym

17 oktober 2007 18:06

Om du inte orkar bli upprörd, hur kommer det sig då att du publicerar detta? haha så galet patetisk du är tjejen :) förresten du är väl personen som inte har nåt liv? Ditt liv går ut på att skrämma iväg killar samt bara vara allmänt sorglig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards