Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

Dagen

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 15 oktober 2007 22:04


Kunde inte sova så bra inatt så när jag vaknade någon gång mitt i natten gick jag in och la mig i pappas stora säng, eftersom han ändå inte var hemma. Lyckades somna om och sov resten av natten ganska bra.


Ganska seg morgon, försökte ligga kvar i sängen så länge som möjligt.

Dagens klädsel blev svarta leggings, vita knästrumpor, grå klänning, vit kofta och mina nya bruna stövlar :) Och självklart långa svarta Goose jackan och halsduk på väg till och från skolan.

Fick skjuts av pappa till skolan imorse när han kom hem från jobbet så slapp ta bussen och sen sitta och vänta i skolan i 20 min = SKÖNT!


Programmering [ som jag faktiskt börjar fatta mig på bättre nu :) ] först sen lunch. Efter det låång fysik timme och sist matte diskret. Helt okej dag.


Direkt när jag kom hem vid typ 4 satte jag mig och pluggade, gjorde paus för middag och för att städa undan lite i rummet sen fortsatte jag med pluggandet tills för bara en liten stund sen, riktigt duktigt gjort att verkligen ha pluggat heeela dagen sen jag kom hem från skolan. Kämpigt, jobbigt, skrivkramp? JA! Men lätt värt det sen när jag får bra betyg på provet :)

Har prov i Historia A tisdag nästa vecka, i Fysik B på fredag och i Matte diskret nästa onsdag.. Kämpigt.. Plus att man ska vara klar med svenska muntliga redovisningen typ veckan efter lovet.... Lite mycket nu..


Har funderingar på vad jag ska hitta på på lovet.. Vill bort, bara ta det lugnt och komma bort från allting så jag får vila upp mig och rensa tankarna.. får se hur det blir med det.


Nu blir det i alla fall en film med fruktsallad och te. Bra mot min "förkylning" eller vad det nu är som jag haft nu i snart 6 veckor :S


 
 
Ingen bild

N

16 oktober 2007 20:57

bara en frååga, varför ska du alltid påpeka att de är en goose-jacka?

 
Ingen bild

anonym

17 oktober 2007 18:08

För att hon är så sorglig vilket hon tyvärr inte själv inser. Förstår att den där killen inte vill vara med dig, för ja menar vilket vettig människa skulle vilja vara med dig?

 
Ingen bild

Anton

23 oktober 2007 17:37

Jag borde väl kanske inte hänga runt här, men det gör jag ändå. Och när jag läste kommentarerna ovan, från alla otroligt häftiga människor så kände jag att en kommentar nog skulle komma väl till hands. So, here we go;

"Anonym" vem är det som är patetisk? Du vågar ju inte ens stå för dina åsikter. Ska du bete dig jävligt mot folk så kan du väl ändå stiga fram och berätta vem du är? Eller vågar du inte det?
Egentligen kanske det bara handlar om att du vill vara fräck framför dina kompisar - för vilka du kan "skryta" om kommentaren för - men egentligen så tycker du inte riktigt att det är sant det du skriver och därför vågar du heller inte skriva vem du är. Men vad vet jag.

Sen är jag helt säker på att du inte känner henne heller...

Så, håll "dina" åsikter för dig själv om du ändå inte tänker stå för dom.

Förresten, Hey Annelie. =D

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

24 oktober 2007 14:14

Tack Anton, och hej.
Inte för att jag tror att jag vet vem du är men ;) Tack i alla fall :)

http://annelievmf.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards