Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

Skärp dig , En ny start . Dra ett streck . This is me now .

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 15 oktober 2007 09:52


Stryk ett streck över allt som hänt, glöm den gamla mig.

Jag tänker aldrig bli som jag var igen, aldrig!

Nytt liv, nya värderingar, nytt sätt att se mig själv.

Nytt sätt att se dig... Du ska inte längre vara mittpunkten i mitt liv utan något jag kan unna mig någon gång ibland.. Vet att jag har mig själv att skylla till det mesta, men jag är inte värd allt det som hänt. Ingen är det.

Tänker inte publicera kommentaren du skrev igår, vill inte att andra ska veta allt jag gjorde, för jag skäms! Jag vill inte att någon mer ska veta hur jag var. Vill att alla bara ska dra ett streck och se mig från det jag blir nu. Bilda en ny uppfattning med början idag.



 
 
Ingen bild

Robin Höglund:)

15 oktober 2007 10:25

Varför ber du om ursäkt till mig? Om du nu fattar att han inte vill vara ihop med dig så varför kan du inte sluta förstöra hans liv...Nu var det ett tag sedan ni träfdfades...och tro mig det finns en anledning... Och tro inte att jag inte vet när ni träffats..han skämms inte för attt berätta för mig så..
Jag har inte fått en konstig uppfattning om dig utan jag har fått rätt uppfattning om dig....Du är inte värd han..thats it.. ta det bara. Det var inte alls pga av oss kan jag ju säga.. Vi har inget med det att göra, tror ja känner han bättre än dig..
Varför skriver du att han var tvungen att åka hem då?:S.. Jag bryr mig inte om din chef... du har inte överaskat 100 ggr men 5 gånger är 5 för mycket, och det är sjukt att du inte bara kan acceptera att han inte vill?:S

aha jag trodde man skrev blogg för att andra skulle läsa och tycka det är intressant o följa ens dagar..men du skriver till dig själv är det då viktigt att skriva busstider, att du inte kan äta..att du tröst dricker(patetiskt som fan) 3 inlägg om ngn jävla glass som du lagar... okej kul för dig..Jag vet att han sover hos din morbror och så ... så det är lugnt..han skämms nog över det ja...
JAg håller med... han är speciell och det gör att du inte är värd honom och det fattar väll du med?:S eftersom han aldrig svarar på sms osv... du skcikar 500 på dag o han 1.. fattar du hur jobbigt det är eller?:S
Jag tog itne det där med claras seriöst..men när han inte vill vara med dig... det fattar du väll själv... Men ändå så skickar du sms om att du vill att han ska följa med dig hem...Vad tror du .. Att han bryr sig mer om dig än oss och skiter i att han är ute med oss?:S
ahaha han kollade inte alls efter dig.. men tro det om du vill=)

Så klart jag skulle fatta att du skulle veta att det var jag..skrev så för att det är lika uppenbart när du skriver X.. hmm? vem fan är det? först mattias...sen M ...Sen X ...Ärligt vad tror du att ingen fattar:S









 
Ingen bild

..

16 oktober 2007 18:45

Jag håller helt med Robin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards