Direktlänk till inlägg 10 oktober 2007

Dagen

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 10 oktober 2007 20:23


Usch vad jobbigt det är att gå upp tidigt, började 8 idag så det blev upp klockan 6:15. Skulle hinna platta håret och äta och massa sånt så då blir det att gå upp 1 timme innan man måste gå hemifrån.

Hade tre lektioner idag och två håltimmar, känns så onödigt :P Pluggade lite historia på håltimmarna men blev inte så mycket gjort som jag hade hoppats, vart lite distraherad av mina klasskompisar som spelade kort som är såå mycket roligare än att plugga ^^

Efter skolan övningskörde jag till Arninge med pappa, Sophie och Sandra och köpte skor :) Jag köpte två par och två par knästrumpor att ha till dom nya stövlarna :) Blev ett bar bruna stövlar och ett par svarta vanliga typ jumpaskor :)

Väl hemma satte jag mig med Samhälls frågorna och sen var det middag, hemagjord pizza :) Fast fick bara i mig typ 1/6 av en pizza....


Nu ligger jag i sängen och läser lite bloggar och funderar på vad jag ska hitta på när jag är klar med det...

Imorgon blir det 8:36 bussen så behöver inte gå upp förns kanske 7:45. Så det behöver inte bli jätte tidigt i säng idag..


Hörs senare.

                X jag tänker på dig


 
 
Natta

Natta

10 oktober 2007 21:06

hahaha tyckte de var grymt roliga :D ha en fin kväll!

http://naaatha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards