Direktlänk till inlägg 21 november 2007

Dagen

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 21 november 2007 18:04


Vaknade med träningsvärk precis som jag trodde att jag skulle göra men det är så himla skönt så det är lugnt :) Hade dessutom inte så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle ha heller så det var toppen! 

Så tråkig dag idag.. Tre lektioner med två håltimmar som sagt.. Känns så onödigt. Gick jätte bra på matten idag är klar med allt man kunde göra hittills och på historian var det en rätt lugn lektion som faktiskt gick att ta sig igenom utan att lida för mycket. Viktigt att man är med på historia lektionerna nu när provet börjar närma sig.

Slutade 15:00 (5 minuter tidigare än vi egentligen skulle, haha) och precis när jag slutade ringde pappa och sa att han var inärheten så han kunde hämta mig, jippie! Så skönt att slippa stressa iväg till bussen och sen gå hem. Väl hemma satte jag mig och läste massa bloggar, bäddade rent sängen med alldeles nya fina lakan :), kollade nya Heroes avsnittet och pluggade lite Kust och Hav eftersom vi har prov nästa vecka. Sen var det dags för middag; spagetti och köttfärssås, brukar vara skitgott men kunde verkligen inte få i mig det idag :S Jätte konstigt... Blev två mackor istället.. Nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar ännu mer Kust och Hav samtigidt som jag laddar ner massa Desperate Housewives avsnitt, orkar inte vänta tills nästa vecka och veckan efter osv :P Dessutom vill jag ha något att göra senare ikväll när jag inte kan sova som vanligt...

Har ju som sagt inte somnat tidigt / kunnat somna de senaste nätterna så får ladda upp med avsnitt att kolla på så jag får ngt att göra + att jag alltid blir tröttare av att ligga i sängen och kolla på film / serier..

Imorgon är det först historia sen samhällskunskap men vi ska slå ihop lektionerna och kolla på filmen "Sicko" som typ handlar om USAs sjukvårds system osv, ska tydligen vara jätte bra så det ser jag fram emot :) Efter det är det 2 timmars håltimme (ovanligt, inte) inklusive lunch i och för sig så det blir nog lugnt... Sen svenska och sist programmering.

Ska på SACO mässan på Älvsjömässan på fredag så blir ingen programmering då så det blir verkligen att ligga i imorgon för att bli klar med det man ska bli klar med.


Nej nu åter till pluggandet, hoppas alla haft en bra dag.



 
 
Ingen bild

s

21 november 2007 22:14

love u :)

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

21 november 2007 22:58

Sandra älskar dig också! Skulle aldrig klara av mitt liv utan dig, bästa vänner för alltid

http://annelievmf.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards