Alla inlägg den 12 november 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 12 november 2007 16:06


-


Imorgon är det Nationella prov i Svenska B för min del. Börjar egentligen 08:10 men om man kom innan halv 10 var det lungt så jag tar och kommer runt 9 tror jag..

Har köpt julmust, choklad, frukt och massa godis ;D

 Slutar vid 1 eller om man blir klar tidigare får man gå :) Så kort bra dag :)

På kvällen är det träningspass som gäller!


-


Idag har det varit en ganska normal dag förutom att jag har varit hyper... Har "spelat" jätte glad och försökt intala mig själv att jag är det för att det inte ska synas hur dåligt jag verkligen mår :/


Så snart ska jag ta buss och tåg in till stan och träffa en kompis och sen sova där så jag får något att göra. Hatar att inte ha något att göra för då börjar jag bara tänka :S


Menmen nu ska jag äta något innan bussen går. Pussssssar


-



Ovido - Quiz & Flashcards