Alla inlägg den 22 november 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 22 november 2007 21:51


Haha förstår inte hur han lyckas :P Ringer upp Jimmy och börjar snacka om allt mellan himmel och jord. Och vóila, nu är jag glad ;D haha.. Tack :)



Av Annelie von Matérn Fallqvist - 22 november 2007 21:32


Inte min dag, verkligen INTE min dag.. Ååååh blir så jävla trött ibland..

Aja spar pengar i alla fall för det blir ingen födelsedags present imorgon.

Känns bara så jävla typiskt.. Men får väl skylla mig själv att jag aldrig lär mig..




Av Annelie von Matérn Fallqvist - 22 november 2007 19:14



Åhh jag blir galen! Hatar att inte ha något att göra, hatar att vara rastlös! Finns verkligen ingeting att göra! :S Har aldrig någon fantasi att komma på ngt och när jag kollar omkring mig hittar jag inte ett skvatt att göra..

Skulle behöva plugga men det vägrar jag göra just nu, sitter heldre bara här och inte gör något alls, är så trött på allt plugg och skolan just nu...

Inget roligt på tv förns klockan 9 (CSI Miami) sen efter det finns det fortfarande inget att göra, suck.. Mer än 1½ timme kvar tills CSI och vet veeerkligen inte vad jag ska göra tills dess. Har redan ätit så kan inte låta tiden gå åt det heller.. Vill inte äta massa godis och onyttigheter heller så nej att tugga bort tiden fungerar inte riktigt för mig just nu..

Vill ha massa One Tree Hill avsnitt! Ska börja se serien från allra första avsnittet på säsong 1. Eftersom jag absolut inte hängt med från början låter det som det bästa att göra.. Men det tar ju sån tid att ladda ner alla avsnitt!! :( suck igen.. Knappt 4 timmar kvar av hela säsong 1 så egentligen inte så farligt eftersom jag började ladda aldeles precis nyss men i alla fall, jag vill se NU!

Någon som har något bra tips om vad man kan göra såhär en torsdagskväll? Har ingen skola imorgon ska bara till Älvsjömässan så behöver liksom inte somna tidigt heller.. Blir tooookig




Av Annelie von Matérn Fallqvist - 22 november 2007 16:44


Jag har sååååtråkigt. :/ Hände verkligen ingenting i skolan idag.. Först såg vi filmen "Sicko" som verkligen var så bra, eller det var mer som en dokumentär som verkligen berörde! Michael Moore does it again :P Haha

Efter filmen var det lucnh/ håltimme i två timmar. Inte så värst god mat bara pyttipanna men det fick duga. Satt i kafeterian och spelade kort sen pratade jag och umgicks med Jimmy och så hjälpte jag honom skriva ut en bokrecension :) Sen gick han på lektion och jag fortsatte min håltimme.

Efter ett tag kom han tillbaka och vi fortsatte att spela kort :P När våran svenska började orkade jag verkligen inte gå på den så Jimmy följde med mig till SYOn för att skriva ut min frånvaro rapport, vara bara på 11% så jag blev glad :) Sen kollade vi lite i skolkatalogen och sen var det dags att gå till lektionen. Men när jag kom dit berättade dom att det var luciarep för alla som skulle vara med på lucia så jag sprang över till musiksalen istället och repade några lucialåtar. Så tack vare det slapp jag svenska lektionen = ingen frånvaro, och så fick jag göra något jag tycker om, dvs sjunga :)

Efter kören hade jag programmering. Usch det är svårt nu :/ Ligger nog lite efter och tack vare att vi inte har någon lektion imorgon och att jag inte har programmet vi arbetar med på min dator hemma kommer jag inte kunna hinna ikapp över helgen... Blää!! Men en positiv sak var i alla fall att lillasyster ringde när jag slutade och sa att hon och pappa satt ute i bilen och väntade på att få skjutsa hem mig, jippie :) Slapp bussen idag också :)


Nu sitter jag bara här och har sååå tråkigt. Hatar att inte ha något att göra.

Imorgon är det SACO mässa och lite shopping i stan kanske, måste hitta present till en viss person som fyller år imorgon :)

Nej nu ska jag ladda ner säsong 1 av One Tree Hill ;D Och sätta på hög musik och bara drömma mig bort :)




Ovido - Quiz & Flashcards