Direktlänk till inlägg 20 november 2007

TRÄNING! :D

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 20 november 2007 20:14



ÅH vad jag älskar att träna!! Känns så underbart skönt i kroppen efteråt :) Börjar med att jag sitter och tar det lugnt hemma eftersom det är en timme kvar tills träningen börjar och behöver inte cykla hemifrån förns det är kanske 20 minuter kvar. När klockan är 6 (passet börjar halv 7) så ringer min chef och vill prata om att jobba i jul och fram tills jul/nyår.

Har nu fått massor med helger = mycket OB timmar = mycket i lön sen i januari! Jippie :) Och sen massa röda dagar inkl julafton, men jobbar bara 9-14 på julafton så hinner hem till Kalle Anka, haha ;D

I alla fall så drar samtalet ut på tiden och när jag lägger på luren ser jag att klockan är kvart över, FAAN! Har jätte bråttom, kastar på mig kläder och slänger mig på cykeln. Cyklar som en dåre, blir jätte anfådd, svettig, svårt att andas, kramp i benen osv osv men hinner i alla fall precis in till passet när det börjar. Kände mig så duktig som faktiskt hann + att jag fick massa extra träning av att ta i så himla mycket på vägen dit, fick då alltså två uppvärmningar kan man säga ;)

Passet gick SUPERBRA! Kan allting nu så kunde ta i så mycket jag kunde under hela passet och känner nu efteråt hur skönt det är att känna att man verkligen gjort sitt bästa! Känner hur träningsvärken kommer göra det svårt för mig att komma upp ur sängen imorgon men det är så värt det! Kommer må så mycket bättre nu när kroppen blir tränad ordentligt och mår bra :)

Ska aldeles strax hoppa in i duschen sen blir det bus, tv-tittande med frukt och kanske lite popcorn eftersom jag och lillasyster har bestämt att inte äta godis :P och sen kanske umgås lite med lillasyster och hennes kompis Madde som ska sova här idag :)

Hoppas alla mår bra och att veckan börjat bra. Pussar



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards