Direktlänk till inlägg 18 november 2007

En till lista :P

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 18 november 2007 22:19



Hittade en rolig lista på  http://theonlymee.blogg.se/


1. Vad heter du?
Annelie
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Har inga just nu :O :P

3. Vad lyssnar du på just nu?
Musik?
4. Vad gjorde du igår kväll?
Hemlis (a)
5. Vad var det sista du åt?
Tre mackor
6. Hur är vädret hos dig just nu?
Svart? :P

7. Den sista personen du talat i telefonen med?
Sandra
8. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Ögonen och leendet
10. Hur mår du idag?
Braa :) Fast lite förkyld
11. Vilken är din favoritdryck?

Mjöölk
12. Favorit alkoholBbaserad dryck?
Cosmopolitan
13. Favoritsport?

Nästan allt som har med boll att göra :P
14. Hårfärg?
Brunett (men egentligen blond)
15. Ögonfärg?
Blåa
16. Soluppgång eller solnedgång?
Båda och
17. Syskon och deras ålder?
Lillasyster Sophie 15 år (92:a)
18. Favoritmånad/er?
Maj och sommaren
19. Senste filmen du såg?
Happy Feet :D
21. Favoritdag på veckan?
Fredag, lördag
22. Favorithobby?
Umgås med vänner, shoppa, festa, mysa
23. Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Nej nej
24. Favoritlåt(ar)?
Just nu:

Kevin Michael (feat. wyclef jean) - It don't make any difference to me
Leona Lewis - Bleeding Love

Slightly Stoopid - Wisemen
25. Sommar eller vinter?
Sommar
26. Kram eller kyss?
Kramar är jätte mysigt men kyssar slår det med en hårsmån
29. Vill du att dina vänner ska göra listan?
Ja!
30. Vem är det störst chans att hon/han gör listan?
Säkert ingen :P
31. Vem är det minst chans att hon/han gör listan?
Någon som inte sett bloggen än?
32. Hur bor du?
Villa
33. Vad läser du för böcker?
Olika, mest chick-lit (stavning?)
34. Hur ser din musmatta ut?
Tropiskt paradis

35. Favoritspel?
President på blip.se :P
36. Kan du nudda din näsa med tungan?
Haha neej tror inte det. Men min syster kan och hon är as gullig när hon gör det ;D
37. Kan du korsa ett öga åt gången?
Nope, vill inte kunna heller :S
38. Är du romantisk?
Alltid :)
39. Skulle du säga själv att du är lycklig?
Just nu eller? Inte direkt lycklig, men glad :)
40. Vad ska du göra imorn?
Skola och sen vet jag inte

41. Vad är klockan just nu?
22:30


Gör och länka så jag får läsa :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards