Direktlänk till inlägg 17 november 2007

Gårdagen

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 17 november 2007 10:13


Åkte och hämtade Sandra med bilen för att handla grönsaker eftersom vi absolut skulle ha Grekisk sallad igår till middag :P När vi kom hem igen gjorde vi salladen, men det blevinte riktigt bara grekisksallad. Hade i både kyckling, avokado och en keso på sidan av + att vi gjorde några goda minibaguetter i ugnen till också :) Så gott så!

Väl klara med maten började vi fixa oss iordning lite, visst skulle inte på fest eller så bara två killkompisar som skulle komma hit och kolla film men ändå! :P Vill ju inte se ut som fasiken i alla fall ;) Blev svarta "Victoria Beckham" för båda men jag valde ett brunt linne och en vit kofta till och Sandra hade ett blått linne och grå kofta till, haha.

Killarna kom typ efter 8 någon gång och hade med sig två filmer, Pirates of the Carebean III och någon annan film som handlade om en kille som vaknar upp med en död kille bredvid sig på ett hotell rum + 250 000 dollar i kontanter :P Haha var faktiskt riktigt kul den sista :) Hade ju redan sett den första men so what, då slapp man koncentrera sig så mycket på filmen, trodde jag ja! Även fast jag har sett Pirates III förut var den väldigt virrig och hängde inte med så värst bra kan jag erkänna :P Men jag var inte den enda sp det är luuugnt ;D

Jag och Sandra drack först ett glas av "min drog" och sedan typ tonic eller vad det nu var och killarna hade med sig Pepsi respektive Coca-Cola light, intressant jag vet.

När första filmen var slut gik vi ut och "svalkade av oss" eftersom det var typ 24 grader i vardagsrummet pga av den tända brasan.

Sista filmen var klar strax före 1 och då gick alla hem. Var jätte trött först men nej när jag hade lagt mig i sängen blev jag "sms-bombad" av en viss person (a) haha. Eller sms bombad kanske var fel ord men kom i alla fall inte i säng ordentligt förns typ 3 :P


Vaknade ganska tidigt idag men somnade om ganska snabbt ;P Gick inte upp förns 10 vilket jag tycker är en rätt bra tid, man går inte upp suuupertidigt men man har ändå inte sovit bort hela dagen :)


Idag ska jag:

*duscha
*raka benen osv

*äta stor, god frukost
*dammsuga rummet

*plugga fysik (har prov på måndag)

*träffa Robbie


Jaa sen vet jag inte, får se vad som händer.

Ska alla andra hitta på?

Ha en bra dag allihopa! Kommentera mera ;)



 
 
Ingen bild

EriC

17 november 2007 11:07

Asså ditt liv är såå tråkigt! du berättar om vad ni äter, vilka kläder du har på dig, att du ska raka benen! HERREGUD du är så tråkig att jag måste nästan spy.

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

17 november 2007 13:16

EriC:

Ursäkta då. Men jag skirver som jag vill. Och nej mitt liv är inte tråkigt

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

EriC

17 november 2007 16:48

Jo ditt liv är tråkigt. "idag så åkte jag och hälsade på pappa, se lagade jag mat, sen tog jag på mig en tröja" JO DITT LIV ÄR PATETISKT!

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

17 november 2007 18:52

EriC: Nej. Mitt liv är faktiskt inte tråkigt, inte för mig. Men du får tycka precis vad du vill för jag bryr mig faktiskt inte :) Inte längre, för nu vet jag att det bara är onödigt att bli arg på sånt som egentligen inte betyder något, till exempel du. Tack och hej

http://annelievmf.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards