Direktlänk till inlägg 16 november 2007

En till lista

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 16 november 2007 13:59

Eftersom jag har så förfärligt tråkigt snodde jag den här listan från Emelie http://celebratelife.blogg.se/ 

Väldigt onödig men ändå rätt kul lista. 


Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta (leggings)Vad gjorde du igår kväll? Inte mycket, kunde inte sova :/
Den sista personen du talat i telefonen med? Pappa
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Leendet och ögonen
Vilken är din favoritdryck? Mjölk!
Hårfärg? Brunt (egentligen blond)
Ögonfärg? BlåaSyskon & deras ålder: Sophie 15 år (92a)Favoritmånad? Maj eftersom det är min födelsedag men annars sommar månaderna
Senaste filmen du såg? Superhjältarna om det gills fast jag somnade efter typ 10 min :P
Vad läser du för böcker? Olika, mest chick-lit typ
Hur ser din musmatta ut? Tropiskt paradisVad ska du göra imorgon? Jag vet inte, får se vad som dyker upp
 
Vilken svordom använder du mest? Vet inte, beror nog på humörOm du vann på lotto, vad skulle du göra? Resa långt bort och shoppa ;D
Använder du huvtröjor? Ja, ibland
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska och liiite spanska
När grät du senast? Var nog igår när jag inte kunde somna :S
Har du några tatueringar eller piercingar? Nej
Vilken är din favoritfrukt? Tror det är melon :)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Njae brukar inte tänka på detSkulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Tror jag är för höjdrädd för detSover du på mage, sida eller rygg? Jag varierar, somnar bäst på mage eller sidan
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Ibland, beror på vem :P
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Mikael
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? Hm, ligger i sängen så blir väl datorn i knät, kuddarna, täcket och massa gosedjur ;P 
Vad ska du göra ikväll? Inget helt planerat. Ska träffa Sandra och hoppas på filmkväll med några flerTycker du om att dansa? Can't stand still ;D
Vad ser du fram emot? En kopp med min "drog" framför en film ikväll under en filt bredvid en trevlig person och med en tänd brasa :)
Frisyren, hur ser den ut? Just nu uppsatt i en slarvig toffsVad åt du senast? Åt tomtegröt och äggmacka till lunch
Gillar du att laga mat? Aa oftast, i alla fall om det är tillsammans med någon annan eller till någon annan. Tråkigt att laga mat själv, till sig själv :P
Vad heter du i andranamn? Monica ElisabethVad är sexigt? Muskler, ett charmigt smile och glimten i ögat :)Vad heter dina husdjur? Tuffsan och Smilla (mina katter), Lakrits (kaninen) och Musse (vattensköldpaddan) 
Sommarplaner? Hoppas på att åka utomlands, annars blir det nog mycket jobb, fester och solning :)
Sparare eller slösare? Slösare, absolut men tyvärrTror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Aa om det är någon man verkligen älskar!
Bio eller promenad? Båda är otroligt underbart med rätt person
Jag har varit utomlands: Ett flertal gångerJag har varit full: Haha ja?
Jag har mobil: Yes, en Sony Ericsson W610i
Jag är allergisk mot: Tror inte mot något
Jag har tagit studenten: Nej men snart!! Mösspåtagning på min födelsedag 22a maj ;D Och studenten 5e juni :)
Jag har svimmat: Har varit jätte nära flera ggr. Speciellt efter blodprov :$
Jag röker/har rökt: Jag feströkte förut, men nee usch
Jag älskar någon: Min familj, mina närmaste. Och dig, men måste sluta!!
Jag har rapat högt offentligt: Haha aa men det var inte meningen :$
Jag kan bita mig själv i tårna: Haha kan jag nog men skulle inte göra det :PSå det var mer om mig :P-

 
 
Ingen bild

sandy

16 november 2007 15:22

heeeeeeeheh

Namn? Sandra Klara Wendela Tronning
Smeknamn? Tronning, Sandy
Ålder? 18
Längd? 164 cm
Vikt? 84 kg
Skostorlek? 38 typ
Hårfärg? Typ mörkbrunt
Ögonfärg? Blå-grön-grå
Drömjobb? Arkitekt
Favoritskor? Mina svarta
Favoritbutik? carlings
Favoritkaffe? latte
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder? Faktiskt inte så jättemkt, mer på annat skit ;o
Favoritmärke? Adidas,
Tv-program? Prison Break, One Tree Hill, Medium (:P) , Grey's Anatomy, Desperate Housewifes
Drömutseende? Är perfekt nu sååå
Snyggaste plagg i din garderob? Oj, en svår. Har många favoriter
Länder du varit i? Spanien (1), Danmark(1), Sverige, Frankrike(1), Finland, Åland (hähä), lettland(1) grekland (1), bulgarien(1), thailand(3 snart 4), usa(1), italien(1), schweiz(1)
Länder du vill till? Afrika, USA igen, england, kina
Favoritplats i hela världen? Thailand kanske
Husdjur? Neeeee, har haft hamster och tre kaniner 
Höger- eller vänsterhänt? Höger
Favoritgodis? Allt (nästan)
Något du absolut inte äter? Försöker lära mig suchi
Fisk eller badkruka? Badkruka oftast men ibland fisk
Favoritväder? sommar
Spelar du nåt instrument? näähää
Morgon- eller nattmänniska? natt
Sparare eller slösare? Sparar till resa just nu men vanligtvis mkt slösare
Vem är viktigast för dig? Min familj och mina närmaste vänner
Tror du på mirakel? Vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag? vet faktiskt inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Typ 2
Är du kittlig? Jaa 
Snarkar du? Nää, men mli gör hahah
Rädd för insekter? Ja, eller ormar om de räknas?
Största svaghet? Oj, pass har nog för många
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Stoppa tiden eller att den går snabbare
Chips eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Typ båda hah
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Funtar på hål i tungan, var sååååå nära att tatuera mig
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ska göra det i thailand i jan!!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Vad är du mest rädd för? Ormar å mörker
Är du rädd för blod? Nej de tror jag inte
Gillar du att sjunga? Kanske men de låter förjävligt
Anser du att du är stark? Nej eller kanske jag vet inte
Röker du? Fest..
Snusar du? nää

 
Ingen bild

R

16 november 2007 20:47

Herregud är du 164 cm och väger 84KILO!!!! fan vad feeet och kort du måste vara

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

17 november 2007 00:55

R:
Alltså hon har råkat skriva fel! Vet att min älskling (sandy) absolut inte väger 84 kilo :P Och vet att hon absolut inte är tjock! Så det så :D

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sandy

17 november 2007 00:56

aa vet ^^ haha ofta liksom

 
Ingen bild

mli

17 november 2007 18:36

HAHAHA
Snarkar du? Nää, men mli gör hahah
det ÄR faktiskt INTE ovanligt

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

17 november 2007 18:54

Haha aa Mli du snarkar faktiskt :D Tror ingen har undgått det babe, men det gör inget! För vi ÄLSKAR dig i alla fall ;D

http://annelievmf.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards