Direktlänk till inlägg 15 november 2007

Lista

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 15 november 2007 23:01


Snodde den här listan från : http://grymtroligperson.blogg.se/

Hade inget annat roligt för mig :P 


Namn? Annelie

Smeknamn? Har nog inget förutom att Adde kallar mig ankan, haha 
Ålder? 18
Längd? 166 cm
Vikt? 49 kg
Skostorlek? 36-37
Hårfärg? Brunt (fast är egentligen blondin) 
Ögonfärg? Ljusblå
Drömjobb? Inte kommit fram till det än

Favoritskor? Svarta höga partyskor med stilett klackar 
Favoritbutik? H&M
Favoritkaffe? Dicker inte kaffe
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder? För mycket om man tänker på min budget, men vill lägga mer egentligen ;)
Favoritmärke? H&M m.fl
Tv-program? Prison Break, One Tree Hill, Idol, Heroes, Grey's Anatomy, Desperate Housewifes 
Drömutseende? Starkare, längre och mindre höfter :$

Snyggaste plagg i din garderob? Oj, en svår. Har många favoriter

Länder du varit i? Spanien (fler än vad jag kan räkna till, hade hus där), Canarieöarna (Lanzarote, Gran Canaria), Turkiet (x2)

Länder du vill till? Thailand, USA, Kina, Afrika och självklart alla partyöar
Favoritplats i hela världen? Har nog inte hittat min plats än 
Husdjur? Katter (2st), kanin, vatten sköldpadda
Höger- eller vänsterhänt? Höger
Favoritgodis? Allt (nästan)
Något du absolut inte äter? Sushi är nog det enda jag inte smakat
Fisk eller badkruka? Badkruka oftast men ibland fisk
Favoritväder? Varma sommardagar!
Spelar du nåt instrument? Piano, gitarr

Morgon- eller nattmänniska? Morgon tyvärr, somnar lätt på kvällarna om jag inte är ute och festar ;)

Sparare eller slösare? Slösare! Aldrig pengar kvar på kontot när nästa lön kommer :P
Vem är viktigast för dig? Min familj och mina närmaste vänner
Tror du på mirakel? Jag tror det
Ser du på kärleken som ett misstag? Ibland när man blir sårad, men oftast inte 
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2 tror jag
Är du kittlig? Haha aa finns vissa ställen jag dör om någon kittlar 
Snarkar du? Nope
Rädd för insekter? Ja, men var inte när jag var liten :S

Största svaghet? Känner mig lätt ensam 
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Kunna höra vad folk tänker
Chips eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Kanske tatuera mig och isf piercing i naveln
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Haha är nog för feg :$
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Vad är du mest rädd för? Ormar, hajar och att gå själv i mörkret
Är du rädd för blod? Nej typ inte, iaf inte när det händer när jag är med då kopplar hjärnan bort det
Gillar du att sjunga? Någon som hört mig vara tyst? :P 
Anser du att du är stark? Haha ibland :P Men vill bli starkare 
Röker du? Nej

Snusar du? Aldrig provat, kommer aldrig göra



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards