Direktlänk till inlägg 9 november 2007

JagKlararDetBaraInte!

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 9 november 2007 13:54


-


Jag klarar inte mer :( Jag orkar inte...

Trodde det skulle bli bra. Trodde jag skulle komma över allt..


Men jag kan inte :(

Varför kan du inte bara låta mig älska dig? Varför kan det inte bara vara som det var ibörjan? När jag var den enda...

När vi hade det så mysigt och kunde prata om allt..


Hur ska jag klara allt det här nu?

Jag vill inte vara utan dig :(

Jag vill ha dig här, nära..

Vill att allt ska vara som förut :'(


Känns som att jag svimmar, kan inte andas...

Kunde inte vara kvar i skolan.. Kunde inte koncentrera mig. Inte göra något alls.. Hur ska jag klara det här!? :'(


-



 
 
Ingen bild

yes

9 november 2007 15:55

varför vill man älska någon som inte älskar än själv?

Om alla andra klarar av det, så lovar jag dig att det gör du med, tro det eller ej! =)

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

9 november 2007 17:18

yes: Jag vet inte... jag vill ju att han ska älska mig också.. att han ska tycka om mig som han gjorde förut.. Så svårt att släppa honom :( tycker om han så GRYMT mycket...

Aa tror jag också, någon dag.. men just nu känns det SKIT. och det har ändå varit dåligt jätte länge + att sen det verkligen var över helt nu har det gått över en månad....

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

yes

9 november 2007 17:27

Men man måste ställa sig in att han inte kommer det och utgå från det..

en månad? Ledsen att göra dig besviken för att en månad kommer det antagligen inte ta, jämför med mig där det tog ett år, tyvärr!

men det löser sig, det gör det allt! umgps med dina vänner så mycket som möjligt och se till att ha kul, det är den bästa medicinen! =)

 
Ingen bild

Natasha

9 november 2007 18:20

Vet hur det är att bli dumpad, blev dumpad av min älskling för 2 månader sedan och jag mår skit. Man har sina up and downa, men om man verkligen älskar någon så tar det långt tid att läka. Men du kommer fixa det och det kommer även jag med tidens gång. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards