Direktlänk till inlägg 8 november 2007

Dagens + min drog

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 8 november 2007 22:06


-


Yes idag hade jag denna klädsel:

* Svart topp - ?

* Jeans kjol - Zara

* Leggings - H&M

* Kofta - Ellos

* Skärp - Gucci


-


Den andra bilden är på min drog! Varm o'boy med vispgrädde.

Varje morgon och varje kväll dricker jag det, inte nyttigt jag vet. Men jag kan i alla fall lugna mig själv med att jag inte dricker med grädde varje gång så då känns det plötsligt lite nyttigare.


-


 
 
Ingen bild

K

8 november 2007 22:35

Det är ju inte grädden som är onyttig utan sockret i Oboyn som du dricker. Man blir inte fet av fett utan socker.

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

9 november 2007 06:46

K: Hehe okej aa men kanske lika bra att skärna ner på hela O'boy grejen då :P

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

K

9 november 2007 17:12

nee det behöver du inte göra, köp riktig kakao så blir det hela nyttigare :)

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

9 november 2007 17:18

K: Hehe okej får testa med kakao istället, har hemma så blir nog att testa ikväll :)

http://annelievmf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

B

9 november 2007 17:29

Men det är skit svårt att blanda kakao och mjölk, den vill aldrig blanda sig! Har försökt =(

 
Ingen bild

K

9 november 2007 22:27

Man tar en kastrull och låter mjölken koka, sedan blandar man kakaon och häller i lite lite socker. man ska alltid blanda kakaon varmt för annars går det inte så bra :)

 
Ingen bild

sandy

11 november 2007 00:05

har provat nu med dig och det var mums! (:

 
Ingen bild

I

14 november 2007 19:50

Men om man blir tjock av socker hur ska man undvika det genom att dricka kakao och socker istället för O'boy?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards