Direktlänk till inlägg 6 november 2007

Teoriprovs panik

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 6 november 2007 16:43



Fick värsta shocken i matsalen idag när jag fick höra att efter första december eller nåt sånt så har man bara tre månader på sig att köra upp om man gör teoriprovet efter det.. Så nu är det hårdplugg körkortsteori som gäller och har bokat povet till den 30e november :P

Testade precis att göra ett teoriprov på datorn och fick 53 p. 1 poäng över godkänt :P Haha, lite mer pluggande kanske behövs (A)


Slutade lite tidigare än vanligt idag men fick otroligt bråttom till bussen så det blev till att springa hela vägen från skolan till centrum där bussen hem går ifrån. När jag satte mig på bussen tog det mindre än 1 minut tills den började åka, snacka om tur!


Väl hemma bokade jag teoriprovet, fixade två mackor och ett stort glas varm o'boy och sen börja direkt med körkortsteorin. Tänkte göra rätt myket teori idag eftersom jag måste ha hela dagen imorgon på mig att förbereda mig inför min muntliga redovisning i svenskan om plastikoperationer under rubriken drömmar och verklighet.

Slapp göra redovisningen idag eftersom jag knappt kunde prata pga min helt fucked up hals, och tur var väl det, hade inte varit kul att behöva anstränga halsen så mycket så att alla skulle höra vad jag sa + att jag inte riktigt var helt förberädd..


Nej, nu ett till teoriprov sen blir det falsk sjömansbiff till middag :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards