Direktlänk till inlägg 4 november 2007

Hemma igen

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 4 november 2007 17:16


Helgen var... Ja den blev inte som planerad..

Kom ner på fredag eftermiddag/kväll och då åkte vi bara hem slängde in alla väskor sen till affären för att köpa tacos, MUMS! Kollade på film och drack vin och sen somnade jag ;P Ovanligt..

Vaknade ganska tidigt på lördagen eftersom jag somnade tidigt på fredags kvällen och åt sedan frukost framför tvn och kollade klart på filmen jag somnade till kvällen innan.

Dagen var såå seg, vi kom inte på ngt att göra men sen till slut gick tiden och vi började förkröka med Nintendo Wii (bowling), popcorn och drinkar.

Begav oss till Flamman vid 10 och kvällen började bli bättre och bättre :) Hade en jätte kul kväll fram till dess att jag och min kompis blev jätte osams och jag blev lämnad kvar själv :/ Hittade inte tillbaka till lägenheten och jag visste absolut inte vad jag skulle göra! Då var min kompis kompis flickvän snäll att låna ut sin soffa till mig så jag slapp sova ute, TACK!

Vaknade tidigt och fick sällskap hem till min kompis eftersom jag inte hittade.. Duschade, åt frukost sen tog jag ett tidigare tåg hem. Allting kändes bara så fel...


Nu är jag äntligen hemma och är vrålhungrig!! Längtar så tills middagen, men tror inte det blir mat förns 18:30 tidigast så jag måste gå till köket redan nu och leta efter något litet att äta annars kommer jag DÖ!


Blir massa plugg ikväll tror jag och sen relax framför brasan i vardagsrummet med tvn på, en kopp te, lite popcorn eller chips och godis ;D Bra avslut på helgen :)



 
 
Ingen bild

anonym

4 november 2007 18:04

va blev ni osams om då?? :(

 
Annelie von Matérn Fallqvist

Annelie von Matérn Fallqvist

4 november 2007 19:44



anonym:
alltså egentligen var det bara en skitsak. men efter det blev allt stelt och asjobbigt

http://annelievmf.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards