Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Allergisk?

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 1 november 2007 20:26


Kom hem ca halv 6 igår kväll och började på en gång bestämma kvällen. Det bestämdes krogen så det var snabba puckar med omklädnad, upp packning och sminkning.

Halv 8 sprang jag iväg till bussen och åkte in till Fridhemsplan för att möta en kompis och sen in på Nivå 22 :) Tog några fördrinkar där med massa prat och sen vidare till Soft kök och bar. Där stannade vi till lite efter 1 efter både dansande och drickande.

Eftersom min sista tunnelbana hade gått bestämdes det att jag skulle sova på Tyresö.


Blev frukost/lunch idag, kebab tallrik i Sickla. Efter maten gick vi runt och kollade lite i affärer, jag köpte ett par nya vantar eftersom jag slarvade bort mina älsklings vantar i början av året :( Sen tillbaka igen och med lite tv tittande. Märkte senare på eftermiddagen att det började klia och svida i ansiktet, vilket var sååå jobbigt! Kunde inte fatta vad det var och såg inget när jag kollade i spegeln heller..

Tog bussen hem 18:40 och var hemma ca halv 8. Då blev det middag bestående av plättar, köttsoppa och rostad macka med skinka. Ansiktet fortsatte klia och svida och när jag kollade i spegeln nyss fick jag en shock.. :S Är helt rosa flammig och små prickig :( Fattar inte vad det kan vara... har inte ätit något konstigt :/ Blir läkarbesök imorgon.. Ska även försöka hinna med ett besök till skolan och se om det är öppet så jag kan hämta mitt arbete som ska vara klart tills på måndag! :S PANIK


Nu blir det två nedladdade Heroes avsnitt med massa godis och sen umgås lite med familjen :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards