Direktlänk till inlägg 17 september 2007

Jaha,

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 17 september 2007 18:34


Jaha.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för det har inte hänt så mycket..

Skola först och sen åkte jag in till Täby centrum med Erik och Sebastian. Skulle skrivit på nytt kontrakt med mitt jobb men chefen var inte där fast hon sagt att hon skulle jobba till 18 idag, skumt.. Aja så det blev inget med det och då fortsatte vi istället till Tacobar och åt Nacho deluxe, *mm mm mm* Kan fan äta det till lunch och middag varje dag ;P

Tog även en glass till efterrätt, svullo som jag är ;)
När jag kom hem har jag pluggat Fysik B, svängings rörelse, enda fram till maten och fortsätter även nu när maten är uppäten.

Blev tagliatelle med någon kräft sås men den vart lite misslyckad, stackars pappa :P


Imorgon är det en rätt lång dag tror jag, hoppas jag orkar igenom hela. Blir jobbigare nu när jag haltar omkring pga min fot som fortfarande gör ont och är svullen och blå, men vägrar kryckor i skolan :P Så fort man sätter sig ner på lektionerna dunkar foten jätte mycket och det ger jätte lätt huvudvärk har jag märkt, wierd...


Har försökt att inte tänka på dig också, vilket är svårt eftersom du var en sån stor del av mitt liv =/ 6 månader idag också sen första gången vi träffades... jag som hade planerat middag och bio i stan :( Shit, this is hard ...

Åh måste verkligen sluta tänka på det, blir bara ledsen ... =/


Skriver säkert mer ikväll, har börjat tycka det här med bloggen är rätt kul nu ;P


<3 Annelie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  Nu tänker jag flytta min blogg till en ny adress. Nämnligen : http://annelievmf89.blogg.se/   Hoppas ni alla hittar dit så ses vi där ;)   <3     ...

  Nu är jag hemma igen. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem igen vid 10... Idag tog de tre rör blod från armen och sen blodprov i fingret + kissprov. Och massa utvärdering bla bla bla.. Återbesök igen på fredag 14:15.. Har även fått nya tabletter. Några...

  Kvällen har bestått av tvspelande och mycket tänkande.. Kan inte släppa mina drömmar. Klumpen i bröstet bli bara större.. Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte en till sån här dag.. Såna här dagar som prydde hela sista delen av förr...

    Såhär ser jag ut idag: Svart mössa - Gina Tricot Vit tröja - H&M Svart baslinne - Gina Tricot Blåa jeans - Vero Moda Svart JL skärp - ?   Orkade inte klä upp mig så värst idag eftersom jag bara varit hemma förutom när vi åkte till affären. Sen j...

  Yes, nu har jag precis fått på mig vanliga kläder igen efter en snabb dusch och cirka 40 minuter i spåret. Kändes rätt skönt faktiskt, fast det blev bara nåt varm med löpning resten power-walk. Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg med pappa och...

Ovido - Quiz & Flashcards