Alla inlägg den 10 september 2007

Av Annelie von Matérn Fallqvist - 10 september 2007 19:29

Dagen/kvällen igår slutade inte direkt bäst =/ Förlåt, verkligen...

Menade inte det jag sa :$  Fan att jag inte kan tänka på konsekvenserna innan jag öppnar munnen eller gör något...

Jag ska verkligen försöka ändra mig :$


Började inte förns 10:15 idag så jag passade på att ta det lugnt på morgonen, duschade och åt en ordentlig frukost innehållande två mackor och gröt :)

Jag och Sandra följde även med pappa till brägårn' och till mat affären innan han skjutsade oss vidare till skolan, inge kul att åka buss och gå när det regnar ;P

Första lektionen var Programmering B för min del, har inte varit på en enda hel lektion och inte med den rätta läraren sen vi började =/ Första lektionen hade vi våran gamla lärare och då kom jag 45 minuter för sent och i torsdags och fredags förra veckan var jag ju sjuk... Så jag har ju missat en del men tror det kommer gå bra i alla fall..

Efter det var det lunch; typ några biffar med pasta och brunsås, rätt okej men fick inte i mig så mycket =/

Efter det var det dags för lång Fysik B lektion, men det gör inget för jag älskar våran lärare, han gör verkligen lektionerna roligare :) Hade även honom i nästa lektion som också var min sista. Matte diskret. Rätt kul det också faktiskt för jag är typ den enda som fattar :S Fattar inte att dom andra kan tycka det är så svårt :P hehe

Slutade 15:20 och sällskapade med Sebastian till Friskis eftersom han skulle köpa gymkort och jag skulle kolla nytt träningskort. Men det var bara han som köpte för jag blev sur på tanten i kassan som sa att jag var tvungen att betala för hela terminen fast två månader redan gått. Så pappa får ringa och prata med chefen imorgon (hans kompis) så går det nog bättre :)

Tog sedan bussen hem till Sandra som hade superkort dag idag, såå orättvist. Satt där och hjälpte henne med ett nerladdningsprogram ett tag innan vi satte oss i köket för att spela kort, självklart vårat "kort med två kortlekar" haha :) Vid typ halv6 gick jag hem till mig och väntade på att lillasyster skulle komma hem eftersom vi är ensamma hemma och jag skulle fixa maten. Blev broccolisoppan från igår och mackor :) Och som tur var älskade Sophie den också, jippie :)

Nu blir det Top Model 8 på tv3 med tända ljus samtidigt som matteläxan ska göras klart. Sen har jag värsta ångesten inför boken i svenskan som ska vara färdigläst till typ torsdag =/ Usch har huur mycket kvar som helst och den är verkligen så svårläst och tråååkigt. Är någon gammal bok från typ romantiken och jag fattar verkligen noll :P

Nej nu ska jag koncentrera mig på tvn och matten, kanske blir ett inlägg till ikväll när jag smakat glassen jag gjorde igår som jag glömde äta :O :P


<3


Ovido - Quiz & Flashcards